4 augustus

4 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Waaaaah! Wat is Las Vegas een gave stad! Vanmorgen om 10u in de bus gestapt en vanaf toen onze ogen uitgekeken! Hotels met achtbanen, Venetië nagebouwd, de Eifeltoren, het vrijheidsbeeld! Elk hotel heeft een casino en mega veel winkels. En dan nog alle andere winkels een Coca-Cola winkel, Hardrockcafe winkel en een M&M winkel van 4 verdiepingen!
Tijdens het koffie drinken kwamen de kinderen erachter wat unsweeted icetea was, gewoon koude thee met ijsklontjes. Dit viel niet echt in de smaak. Ze deden hun best om het weg te krijgen, maar als het glas leeg was stond de serveerster er weer met de service refill. Leuke service maart als je het niet lekker vindt...
's Middags heerlijke hamburger gegeten en later buiten op het terras mensen gekeken. Wat veel verschillende mensen! Geweldig!
Om 20u waren al onze zintuigen overprikkeld, overal was geluid, geuren en zoveel te zien. Toen zijn we weer naar de camper gegaan! Nu zitten we nog even lekker buiten en borreltje te doen. Morgen hebben we weer een lange reis voor de boeg.

DSC_0644b DSC_0643b DSC_0642b DSC_0641b DSC_0640bIMG_0637bIMG_0625b

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tineke Meringa:
    5 augustus 2017
    Dat ziet er geweldig uit. Ik kan me voorstellen dat dat indruk maakt. Goede reis verder . Liefs Tineke
  2. Ellen:
    5 augustus 2017
    Haha, super gaaf! Wat een gekte! Leuk die foto's. Lekker slapen en een goeie reis. X
  3. Janny van zwol:
    5 augustus 2017
    Zoooooooo heeeeeeee, zijn jullie helemaal niet verleidt tot een gokje te doen in Las Vegas?! Goed hoor, brave lieden!! Mijn reactie`s vallen even stil i.v.m. overlijden van mijn schoonmoeder. Maar......................... ik denk aan jullie, en ik pak de draad zo gauw mogelijk weer op!!
  4. Janny van zwol:
    5 augustus 2017
    Nogmaals mijn reactie, geloof dat mijn reactie hiervoor niet is geplaatst. Maar ik schreef jullie van, geen gokje gewaagd in het casino? Goed hoor jullie brave mensen! En nu even geen reactie meer van mij, i.v.m. overlijden van schoonmoeder. Maar ik wens jullie alle goeds, en in gedachten ben ik erbij!!