14/ 15 augustus

16 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Maandag laatste ontbijt in Amerika. Daarna de camper schoon gemaakt en richting Cruise America gereden. Dat was nog best een heftig ritje, door de drukte. Bij het camperverhuurbedrijf was het erg druk. Onze taxi kwam al vrij snel. Deze hadden we een dag eerder al gebeld. Het was Super Steve! Dat was de kleine man met de grote Limousine ! Hij had ons aan het begin van de vakantie zijn visitekaartje gegeven en hij was erg blij dat we hem hadden gebeld. Hij kreeg bij het verhuurbedrijf een ventilator. Hij vroeg of het goed was dat hij die eerst met ons even wegbracht en dat hij daarna naar het vliegveld reed. Zo kwam het dat we een ritje door een woonwijk van LA maakten. Bij het vliegveld bedankte hij ons hartelijk en vroeg nog naar ons adres zodat hij ons een kerstkaart kon sturen❤!
We waren ruim op tijd bij het vliegveld en we gingen ook vrij snel door de douane check. Dat viel reuze mee. Wel liep er een speurhond rond. Na de douane hebben we lekker en pizza gegeten en moesten we wachten op het vertrek.
De vlucht verliep erg rustig en voorspoedig. Van slapen kwam helaas niet zoveel.
Toen we op schiphol de koffers hadden stapten we in de trein. Op het station in Beilen werden we opgewacht door (opa) Evert en (oma) Alie! (Oma) Ina wachtte thuis op ons met koffie en heerlijke koeken. Er stonden bloemen en de koelkast was gevuld. Dat is erg fijn thuis komen!! Onder het genot van een bakkie konden we even bijkletsen. Jurjen kon Melanie nog even zien voor zij weer op vakantie ging dus hij was nog niet thuis. Na de koffie konden wij de wasmachine aanzetten en kookte Ina nog heerlijk voor ons! Nu was de vakantie toch echt afgelopen. We hebben het echt geweldig gehad. Onwijs veel gezien en gedaan! Erg gaaf om dit samen te doen. Een reis om nooit te vergeten! Nu lekker nagenieten van alle mooie herinneringen!

1. Esther:
    17 augustus 2017
    Wat een ervaring voor jullie allemaal! Super gaaf! Ik hoop dat jullie nog lang nagenieten van deze bijzondere vakantie!
  2. Henk en Geesje:
    17 augustus 2017
    Wat fijn dat jullie goed zijn thuisgekomen! Van deze vakantie kun je nog heel lang nagenieten. Wij hebben ook heel erg genoten van jullie mooie verhalen. Gauw tot ziens, want er zijn vast nog veel meer mooie verhalen en foto's. Groetjes Henk en Geesje