3 augustus 2017

3 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen werden we wakker in het mooie Springdale. Aan de rand van het nationale park Zion. Zion is een prachtig park. De Virgin river stroomt door dit berg gebied. Hierdoor is het groen en bloeien er cactussen en andere bloemen. Ook leven er veel dieren. We moesten even slikken toen we hoorden dat er ook Tarantula's leefden. Toch werd onze missie van de dag een Tarantula op de foto zetten. We hebben prachtig gelopen langs de rivier en door de rivier. Zelfs onder watervallen door. Veel salamanders en eekhoorns gezien maar helaas geen Tarantula!
In de loop van de middag hebben we de camper weer opgezocht en zijn we richting Las Vegas gereden. Hele bijzondere gewaarwording eerst rijd je door woestijnachtiggebied en ineens doemt daar een mega stad op. 's Ochtends loop je nog door prachtige natuur en 's middags rij je door Las Vegas. Onze camping is ook echt in een buitenwijk van de stad. Heel anders dan we tot nog toe gewend waren. Ook de drukte was even wennen en het was behoorlijk schrikken toen we op de parkeerplaats van de Walmart een aanrijding hadden. Gelukkig was het alleen lakschade maar toch vervelend. De avond waren we nog een beetje van slag. De kinderen hebben nog lekker even kunnen zwemmen. Na het eten was iedereen moe en zijn we lekker gaan slapen. Morgen Las Vegas ontdekken!

1. Alie Scholten:
    4 augustus 2017
    Heel vervelend van die aanrijding, lijkt me ook niet eenvoudig met zo'n grote camper in de stad en op een parkeerplaats te manoeuvreren. Maar als het allemaal goed geregeld is maar gauw vergeten. Ik vind het super knap en stoer zoals jullie het allemaal doen!
    Op naar Las Vegas! Weer genieten en heel veel plezier!
  2. Henk en Geesje:
    4 augustus 2017
    Jammer van die aanrijding, maar gelukkig viel het mee.
    Gaan jullie nog een gokje wagen in Las Vegas?
    Groetjes Geesje
  3. Janet:
    4 augustus 2017
    Wat weer een belevenissen!
    De aanrijding maar snel vergeten, gelukkig zijn jullie oké !
    En nu the grazy city !!!
    Wat een contrast hé, vanuit de natuurparken, een stuk woestijnachtig en zo ineens doemt de stad uit het niéts op.
    Veel plezier op de Strip !!! En vooral de mooie hotels binnen lopen .......:).
    Have fun !!!
  4. Janny van zwol:
    4 augustus 2017
    Lakschade!!!! Gelukkig hebben jullie niets, natuurlijk even een schrik!! Maar in de STATES noemen ze alles BIG, zelfs de PIZZA`S. Komt goed, even de spuit erover, en gaan met die banaan. Hebben jullie nog wat gewonnen in het casino?