5 augustus 2017

5 augustus 2017 - Mono Lake, California, Verenigde Staten

Vandaag relatief rustige dag. Vanmorgen in Las Vegas nog even uitgebreid ontbeten bij de camper en even beddengoed gewassen. Was wel nodig na al die zweterige nachten. Daarna begonnen met de lange rit waar we allemaal wat tegen aan zagen. We zijn in totaal 7 uur onderweg geweest, maar iedereen vond het reuze meevallen. Er zijn films gekeken, spelletjes gedaan en geslapen. Richard heeft de hele weg gestuurd! We reden weer over wegen van honderden kilometers zonder maar iets tegen te komen. Het was wel weer prachtig door de bergen.(Waar soms nog sneeuw op lag) Op een gegeven moment begonnen we hem toch wel even te knijpen of we het zouden redden met de benzine, maar gelukkig kwam het allemaal goed. We hadden de tip gekregen om in Bishop bij een nederlandse Bakkerij Erick Schat langs te gaan. Deze hebben we gevonden en we hebben onze ogen uitgekeken. Wat veel broden en lekkernijen. En druk dat het er was!! Wij hebben ook even ingeslagen!( Ook gevulde koeken voor Wilmark hoor Janet)
We staan vannacht op een camping bij Monolake. Een erg kneuterige familie camping. Het enige jammere is dat het regent, maar we vermaken ons prima. Beetje lezen en een spelletjes avond. Lekker beetje bijkomen na alle drukte van Las Vegas! Wij genieten ook van jullie reacties!

1. Papa en mama:
    6 augustus 2017
    Jammer van de regen,maar een beetje niksen kan ook heerlijk zijn.Geniet ook hier van.Heel veel plezier verder
  2. Henk en Geesje:
    6 augustus 2017
    Hopelijk duurt de regen niet te lang. Jullie gaan nu weer richting een natuurpark en dan is droog weer wel zo prettig. Veel plezier.
  3. Alie Scholten:
    6 augustus 2017
    Vast best wel even lekker, denk ik, die regen, als het maar niet al te lang duurt, he!
    Jullie zullen nu wel slapen. Rust lekker uit en dan op naar Yosemity? Een goede reis en veel plezier!
  4. Papa Henk en Annemiek:
    6 augustus 2017
    We blijven genieten van jullie reisverhalen en lezen ze voor aan Sil. Die is er helemaal door ontroerd. Heel veel plezier verder en een voorspoedige voortzetting van jullie toer.
  5. Baukje Beau Noah:
    7 augustus 2017
    Ik heb even de mooie reis van jullie terug gelezen!! Super hoe jullie dit samen mee maken, veel herkenbare punten momenten van zo,n 22 jaar geleden

Geniet nog even samen van deze mooie onvergetelijke reis!!

Suus maakt het heel goed!!
  6. Janny van zwol:
    9 augustus 2017
    Hello, wij zijn er weer!! Terug van onze "wereldreis" even een paar dagen op en neer naar Rotterdam. Nou jullie maken de reis van je leven hoor! Al die belevenissen, wat een prachtig land is het toch. Ik hoop echt dat ik het ook eens ga doen met Leen. Op naar het volgend avontuur!! Groetjes, en geniet er maar van.