13 augustus

13 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De laatste echte vakantiedag werden we wakker in Malibu. We keken uit over de oceaan. Echt een mooie plek. De dag begon met bewolking . Gelukkig klaarde het in de loop van de ochtend op. Om12u moesten we van de camping. We hadden besloten om van deze dag een relaxdag te maken. We zochten daarom ook een plek om de camper te parkeren bij het strand. Dit viel nog niet mee, waarschijnlijk omdat het zondag was en de Amerikanen ook weekend hebben. We reden met de camper door het drukke Malibu. Langs de drukke weg vonden we nog een plekje. We keken onze ogen uit. Wat een decadent plaatsje, heel veel dure auto's en giga huizen aan het strand. We hebben heerlijk een paar uur op het strand gelegen. Daarna begon de reis naar de laatste camping van onze trip.

De laatste nacht brachten we door in Los Angeles op Bilbao RV park. Een echt Amerikaanse camping met erg vriendelijke mensen.

We zijn begonnen met koffers inpakken. Als afsluiter van deze super gave vakantie besloten we uiteten te gaan. Als tip kregen we een adres van een Mexicaans restaurant. Het was niet een restaurant waar we uit ons zelf naar binnen zouden gaan. We waren de enige toeristen tussen de Mexicanen. Maar we hebben heerlijk gegeten voor weinig geld. Daarna nog even een afzakkertje voor de camper en toen zochten we voor de laatste keer ons bedje in de camper op.

1. Tineke Meringa:
    Een hele goede reis terug. Liefs Tineke
  2. Papa en mama:
    14 augustus 2017
    Een hele goede reis terug samen met een schat aan herinneringen,liefs en tot morgen.
  3. Klaas en Inge:
    14 augustus 2017
    Goede reis terug! Jammer dat we pas over een paar weken klaar weer zien om de verhalen in real live te horen! X
  4. Hans en Alda:
    Goede terugvlucht gewenst!
  5. Janny van zwol:
    14 augustus 2017
    Hallo, gisteren weer een hele leuke dag gehad met Alie. We waren vrijwilligers met de dag van het paard in Orvelte. Dan zie je ook mannetjes lopen groot en klein die denken dat ze cowboy zijn!! Nu, jullie hebben het ervaren het land van cowboy`s, indianen, enz..... Denk dat je nog heel lang aan het nagenieten bent, van alles wat je hebt gezien! Een hele goede reis, en WELKOM THUIS!!
  6. Marion:
    14 augustus 2017
    Een hele goede reis terug!!
  7. Henk en Geesje:
    14 augustus 2017
    Een heel goede terugreis!!
  8. Ellen:
    Hele goeie terug reis! Tot snel! Xxx