12 augustus

12 augustus 2017 - Malibu, California, Verenigde Staten

Vanmorgen werden we wakker bij Aly en Wilmark op de oprit. We mochten van hun douche gebruik maken en er werd een heerlijk ontbijt geserveerd. Een schaal uit de oven met ei, spek, rösti en kaas. En heerlijk stevig ontbijt. Na een paar koppen koffie namen we afscheid van familie Veenhoven. Wat hebben wij respect voor deze mensen hoe zij de zaakjes hier voor elkaar hebben. Dat is hard werken!
Onderweg naar Malibu kwamen we langs een outletcentrum. Daar hebben we flink kleding ingeslagen. Het wordt nog wel een uitdaging hoe alles mee terugkomt. Daar maken we ons morgen maar even druk om.
In Malibu staan we op een prachtige plek met uitzicht op de zee. De rest van de middag hebben we heerlijk op het strand vertoefd. De zee had heerlijke golven waar de kids zich prima mee vermaakte. Konden de oudjes ff bijkomen van de drukte op de wegen rond Malibu.
Morgen alweer de laatste vakantie dag!

1. Ellen:
    13 augustus 2017
    Jemig, wat gaat dat snel zeg! Het ene prachtige verhaal na de andere en nu alweer de laatste dag. Geniet er nog lekker van. Ook fijn om jullie straks weer te zien en nog meer verhalen te horen. Goeie vlucht alvast. Enne... succes met die koffers. ;-) Liefs uit Limburg
  2. Henk en Geesje:
    13 augustus 2017
    Wat vliegt de tijd voorbij, maar jullie hebben in die weken wel heel veel beleefd. Nu lekker de koopjes in de koffers drukken en
    dan zit het er al weer op. Goede reis en hopelijk valt de jetlag mee! xxGeesje
  3. Liset:
    13 augustus 2017
    Dank voor de mooie verhalen! Op deze manier waren we er een beetje bij! Nog even genieten en een goede reis terug!
    Bye! Lfs
  4. Tineke Meringa:
    13 augustus 2017
    Ik heb genoten van de mooie verhalen. En jullie zitten na terugkomst ook vol met verhalen. Ik wens jullie nog even genieten en dan weer terug naar huis. Een onvergeetlijk avontuur. Goede vlucht terug. Liefs Tineke
  5. Alie Scholten:
    13 augustus 2017
    Wat weer een mooi verhaal en wat hebben jullie ons fantastisch mee laten genieten van al die indrukwekkende belevenissen. Nog even lekker naar het strand en dan......het vliegtuig in richting Schiphol! Een hele goede en voorspoedige terugreis! Ook fijn om jullie weer gauw te zien. Liefs