10 augustus 2017

10 augustus 2017 - Bakersfield, California, Verenigde Staten

San Francisco wat een gave stad! Vandaag zijn we weer met de pont naar San Francisco gegaan. Daar hadden we fietsen gehuurd bij Basically free. Daar huur je fietsen en van je huur bedrag mag je in een sportzaak artikelen uitzoeken. Wij hadden een tour met gids. Hij heeft ons in ruim 3 uur door de stad geloodst. Er zaten en paar pittige klimmetjes in de route. Maar wat was het leuk om zo door de stad te gaan. We hebben veel mooie plekjes gezien en verhalen gehoord. Het hoogtepunt was de Goldengate bridge. Het enige jammere was de mist. Hier schijnt SF bekent om te staan maar wel jammer voor de foto's. Bij de sportzaak hebben we allemaal wat uitgezocht. Leuke deal! We mochten de fietsen de hele dag gebruiken maar na ca 4 uur waren we er wel klaar mee. We besloten de fietsen in te leveren en weer lekker te gaan eten en flaneren op the warf en Pier 39. Tot slot hebben we nog even gekeken in The Markethal. Hier waren allemaal kleine delicatesse winkeltjes. Om 18u voeren we weer richting Larkspur waar onze camping is. Daar sprak een vrouw Richard aan of we uit Nederland kwamen. Elke week sprak ze een gezin uit Nederland. Het was een aardige belangstellende vrouw. Ze vroeg wat we na SF gingen doen. Toen we vertelden dat we naar Bakersfield gingen moest ze lachen. Wat moet je daar doen? Daar is het veel te warm. We vertelden dat we daar mensen gaan bezoeken. Morgen reizen we dus af naar Bakersfield. Daar zijn we uitgenodigd bij de familie Veenhoven. Een nederlands echtpaar dat hier een loonbedrijf is begonnen. We zijn heel benieuwd hoe zij het leven hier ervaren.

1. Tineke Meringa:
    Super hoor wat jullie allemaal meemaken en ervaren. Toppie. Liefs Tineke
  2. Klaas en Inge:
    11 augustus 2017
    Wat een goed idee, dat fietsen! Veel plezier in Bakersfield!
  3. Papa en mama:
    11 augustus 2017
    Of het warm is of niet in Bakersfield,je moet er wel naar toe,anders moet je al die gevulde koeken zelf op eten! Een goede reis verder.Veel plezier nog.
  4. Janet:
    Veel plezier in Bako !!!
    Groeten aan Wilmark, Ali en Rex van ons !