1 augustus 2017

2 augustus 2017 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg de wekker gezet om de bijzondere zonsopgang te bekijken. Was echt prachtig! Door de rode rotsen en de wisselende lichtinval kreeg je een heel bijzonder beeld. Niet te beschrijven.
De rest van de dag stond in het teken van een lange rit waar we allemaal niet zoveel zin in hadden. Door te wisselen van chauffeur, spelletjes te doen en films te kijken viel de rit mee. Het blijft ook bijzonder om te zien hoe in zo'n rit de omgeving veranderd. Van het rode, ruige droge landschap naar een wat saaiere steppe achtige omgeving. De eerste 200 km was dezelfde als die van de dag ervoor richting Lake Powell. Vandaar uit reden we richting Bryce. In die ca 200 km werd de omgeving steeds groener ( gras en naaldbomen) en bergachtiger. Ook liepen hier kleine riviertjes door het land. Weer heel anders maar wederom mooi!
De camping waar we vandaag terecht kwamen was een heel andere dan de voorgaande. Het was een grote nette camping aan de voet van Bryce canyon, met zwembad en allemaal Nederlanders. Je hebt hier het gevoel dat je in Europa op vakantie bent.
Na de vermoeiende reis besloten we om vandaag even te chillen op de camping. Beetje zwemmen, lezen, spelletjes doen. Morgen gaan we de Bryce cayon bekijken. Moet ook weer mooi zijn dus we verheugen ons erop!

1. Tineke Meringa:
    Toppie. Lekker genieten.
  2. Joop:
    2 augustus 2017
    Bryce canyon is heel mooi. Een wandeling er doorheen is mooi maar warm, de moeite wel waard.
  3. Klaas en Inge:
    Bijzonder hoor! Vandaag even bijkomen; ook lekker! X
  4. Alie Scholten:
    2 augustus 2017
    Ook lekker om eens even rust te pakken!
  5. Ellen:
    2 augustus 2017
    Klinkt wederom super en bijzonder! Geniet van de rust, hoort ook bij vakantie. ☺️
  6. Janny van zwol:
    2 augustus 2017
    Volgende punt zie ik op de kaart Las Vegas. Het stikt van de casino`s, als jullie het leuk lijkt moet je er 1 bezoeken. Wij hebben voor +- 5 gulden!!!!!!!!! een hele middag ontzettend veel plezier, en spanning, en ontzettend gelachen! Je wordt dan heel hebberig, en als je dan wint, lijk je wel miljonair te worden, maar o, o, het waren allemaal stuivertjes. Bij uitbetalen had je weer je centjes waar je mee begon! Maar...........je weet het maar nooit, GOOD LUCK!!!!!!!!!