31 juli 2017

31 juli 2017 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

De eerste zin wordt saai, maar wat weer een geweldige dag! Rustig aan begonnen. Nog wat zwemmen in Lake Powell. Allemaal nog ff lekker douchen, want we gingen weer nachtje in de natuur kamperen.
Na ca 250 km kwamen we aan in Monument Valley. Monument Valley is bekend van vele films als Forrest Gump en Back to the future. Daar staan we echt prachtig! Foto's volgen.
Met de gids hebben we een Jeeptour door de Valley gedaan. Wat weer onwerkelijk mooi. Wat weer een gave ervaring. Net genoten van een prachtige zonsondergang. Om 6u morgen zitten we buiten voor de spectaculaire zonsopgang die hier moet zijn.

1. Tineke Meringa:
    1 augustus 2017
    Het ziet er allemaal geweldig uit. En ik geniet van jullie verhalen. Dit is nu al een reis om nooit meer te vergeten. En er komen nog zoveel dagen. Liefs Tineke
  2. Henk en Geesje:
    1 augustus 2017
    Weer hele mooie verhalen en beelden. Hadden jullie de neusgaten ook vol met dat rode zand uit de vallei na de jeeptour?Wij hadden dat namelijk wel. Groetjes Geesje
  3. Janny van zwol:
    1 augustus 2017
    Yes, dit herken ik!! Wat ik al eerder schreef mijn tante en oom woonden in Utah, plaatsje Ogden! Bekend door de vele mormonen die er wonen. Let maar eens op de was die buiten hangt! Ze dragen onder hun kleding, een soort van hansopje (wit) over de blote huid, en dan pas ondergoed en bovenkleding, heel apart. En in de hoofdstad Salt Lake City is een kerk, en als je daar op de achterste bank een speld laat vallen, hoor je het voorin! Een fantastische akoestiek!! Op naar het volgende deel van jullie reis, HAVE A LOT OF FUN!!!!