25 juli 2017

25 juli 2017 - Desert Hot Springs, California, Verenigde Staten

Vandaag was dan eindelijk de grote dag, de reis naar Amerika kan beginnen. Klaas stond om half 5 's ochtends op de stoep. Hij heeft ons naar Schiphol gebracht. Dat was echt super fijn. Voor de deur van de vertrekhal werden we afgezet.
In het vliegtuig hebben we het goed gehad. Meiden vlogen voor het eerst maar het ging prima. Iedereen heeft zich prima vermaakt en weinig turbulentie.
Zoals we al gehoord hadden was de douane check even een gedoetje, maar we zijn er doorgekomen!
Met de Ubertaxi app ( die ideaal leek)hebben we niet zo'n goede ervaring. Drie keer een taxi besteld en drie keer niet gekomen. Na een uur wachten zijn we maar in een andere taxi naar het hotel gegaan. Kregen we vanavond een app van Uber met bedankt voor uw rit met Uber. Met een vette rekening. Dus daar moeten we nog ff achteraan.
Maar goed, we zitten nu gewoon in Los Angeles!! Hoe gaaf is dat. Het is nu 19u maar we willen allemaal graag naar bed. Morgen verder met ons avontuur. Dan halen we de camper op.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Klaas en Inge:
    26 juli 2017
    Het avontuur kan beginnen!!
  2. Henk en Geesje:
    26 juli 2017
    Fijn dat de reis goed verlopen is.
    Hopelijk goed geslapen! Nu lekker op avontuur met de camper.
  3. Papa Henk en Annemiek:
    26 juli 2017
    Goed te vernemen dat jullie een voorspoedige vliegreis hebben gehad en veilig zijn aangekomen. Dan kan nu het echte werk beginnen. We wensen jullie nogmaals een fantastische reis met heel veel geweldige ervaringen!!
  4. Tineke de Jager:
    Hoera, goed aan gekomen!
    Vandaag dan eindelijk in jullie stoere onderkomen rondreizen! Veel plezier!
  5. Tineke Meringa:
    26 juli 2017
    Veilig aangekomen en nu veilig op pad met de camper. Fijne vakantie. En veel veilige kilometers.
  6. Tineke Meringa:
    26 juli 2017
    Goed en veilig aangekomen. Nu veel veilige kilometers maken en genieten van alle indrukken.