26 juli 2017

27 juli 2017 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Zo wat weer een dag! Vannacht en paar keer wakker. Onze biologische klokjes waren wat in de war. Om 11.30 zouden we worden opgehaald door een taxi en naar het camperverhuurbedrijf worden gebracht. We zaten ff lekker wat te drinken bij de Starbucks omdat we nog te vroeg waren en toen stopte er ineens een Limousine. Voor de grap zeiden we: "Daar is onze taxi". Maar het bleek geen grap. We werden met een mega limo door Los Angeles gereden. Hoe stijlvol! Na een poos wachten bij het verhuurbedrijf konden we eindelijk op pad met onze giga camper! Wat een ding! Richard stuurde hem stoer de stad uit en Jurjen navigeerde super! Echt een top team!

Bij de Walmart hebben we voedsel ingeslagen en rond 19u 's avonds kwamen we aan op onze eerste camping. Een erg luxe camping Sam's family spa. Kids konden hier heerlijk even zwemmen. En wij konden de koffers uitpakken. Dat was een warm klusje. Om 21.15  zaten we buiten te eten. Het was hier al helemaal donker en de hele nacht bleef het boven de 30 graden. Morgen reizen we af naar Joshua Tree.

Desert Hot Springs

1. Tineke Meringa:
    27 juli 2017
    Toppie luxe hoor. Mooi zwembad. Goede reis.
  2. Tineke Meringa:
    27 juli 2017
    Jurjen gefeliciteerd met je verjaardag en allemaal gefeliciteerd. Fijne dag. Liefs Tineke
  3. Liset:
    Klinkt goed!
    Jurjen, van harte met je verjaardag!
    Goede reis! Have fun!
    X
  4. Ellen:
    27 juli 2017
    En, daar gaan jullie! Super stoer! Ook fotootjes plaatsen hoor. Ben héél nieuwsgierig!

En Jur, dan ook nog jarig!!! Van harte gefeliciteerd! Liefs van ons
  5. Esther:
    27 juli 2017
    Wauw zo gaaf dit! Wat een avontuur! Lekker genieten en Jurjen happy birthday!
  6. Klaas en Inge:
    27 juli 2017
    Jurjen van harte gefeliciteerd! Hier ben je al jarig. Daar nog niet! Geniet van jullie reis. Het klinkt geweldig!
  7. Bart en Sandra:
    27 juli 2017
    Lekker genieten daar! Super leuk om jullie te volgen!
    Van harte gefeliciteerd Jur!
    Hele fijne dag!
    Dikke kus
  8. Papa en mama:
    27 juli 2017
    Van harte gefeliciteerd Jurjen.fijne verjaardag in de USA! Liefs en een dikke verjaardagsknuffel van ons
  9. Naomi:
    Gefeliciteerd jurjen!
    Groetjes Arnold en Naomi
  10. Alie Scholten:
    27 juli 2017
    Jurjen, Van Harte Gefeliciteerd met deze vast bijzondere verjaardag!! Dikke kus!
    Maak er maar een mooi feestje van met elkaar! Judith, Richard, Nina en Ilse ook van harte!!
    Ben heel benieuwd naar foto's!
    Hele fijne dag!
    Liefs van mij
  11. Henk en Geesje:
    27 juli 2017
    Jurjen, van harte gefeliciteerd, dit geldt voor jullie allemaal.
    Ziet er gezellig uit in jullie camper. Het wordt morgen vast weer
    een prachtige rit.
    Groetjes Geesje
  12. Papa en mama:
    27 juli 2017
    Leuke start in een limo!
  13. Hans en Alda:
    27 juli 2017
    Allereerst van harte gefeliciteerd Jurjen en family!
    Het klinkt allemaal goed en wat een mooie grote camper om de reis te maken. Een hele goede en fantastische tijd gewenst samen inde USA!!!
  14. Alie Scholten:
    27 juli 2017
    Wat een joekel van een camper!
  15. Janet:
    28 juli 2017
    Van harte gefeliciteerd met Jurjen !!!
    Super leuk om te lezen.
    Wat een herkenning, de limo, Walmarkt, korte eerste nachtjes, de camper......
    En met jullie reist ook gezellig een hondje mee zie ik :).
    We reizen met jullie mee en beleven het weer een beetje, zo gaaf !!!
    Heel veel plezier en we kijken uit naar jullie volgende avonturen !

P.s. Williams niet voorbij rijden :). Is zo'n leuk Western stadje !!!
  16. Janny van zwol:
    28 juli 2017
    Hallo jullie allen daar!! In 1984 heb ik ook de omgevende staten van Utah mogen kennen. Ik was daar toen met mijn nichtje, mijn oom en tante woonden daar in de staat, Ogden was de plaats.
    3 Weken hebben we daar rondgereden in de omringende staten geweldig!! Ik voel met jullie mee, geniet ervan, er is zoveel moois aan natuurschoon te zien!! Tot het volgende mail!!